3 Nisan 2011 Pazar

Gençlik...

Dün yaşadığım bir olaydan bahsetmek istiyorum sizlere...
Bir arkadaşımın daveti üzerine kadıköyde bir mekana gittim. Bulunduğumuz mekan cafe-bar tarzı bir yerdi. Diğer masadakiler sigara içiyorlar, sohbet ediyorlar, tabii mekanda bulunma amaçlarından dolayı da alkol alıyorlardı. Alkol içmemeden dolayı masamdaki kişiler de çay içmek zorunda kaldılar :)
Çaylarımızı içip sohbet ederken yan masadaki yaşları yaklaşık 16-17 olan iki genç kız vişne-votka içiyorlardı. Kızlardan bir tanesi işi abartıp birkaç tane de tekila içti...
Bir süre sonra 10 kişilik bir genç grup geldi ve iki masayı birleştirip oturdular. İçecek olarak da bira söylediler. 70cc lik bira alan yaşı tahminen 15 bile olmayan bir kız yarısını fondip etmek isteyince ortam bir anda hareketlendi. Kız içtikçe içiyor içtikçe içiyordu. Sonuna yaklaşınca durdu. Kocaman bir alkış koptu(!)...
Ben afalladım.Üzülmekle beraber sinirlendim sonra müsaade isteyip mekanı terkettim...
Birincisi; o gençlerin orada ne işi var?
İkincisi; alkolik bir gençlik mi yetiştiriyoruz?
Üçüncüsü; Bu işin sonu ne olacak?

4 yorum:

  1. En iyisi insan soyunu kurutalım. =/

    YanıtlaSil
  2. Doğayı bütün sıkıntılardan kurtarmış oluruz :)

    YanıtlaSil
  3. güzel olmuş burası.

    anlat, paylaş çok sevil emi :) yeni bir mekanımız oldu hadi hayırlısı hepimize

    YanıtlaSil