11 Haziran 2012 Pazartesi

Türk insanı...


Türk insanı denilince akla ilk gelen şeyin zeka,fikir,akıl vs. kelimeler geldiğini duyuyorum her zaman...

Akıllarında her zaman bir hinlik vardır... 

Yahu durup dururken nerden çıktı bu derseniz hemen söyleyeyim... Bkz. : Köprüden parasız geçmek için düzenek yaptırmış

Daha neleri var neleri... Birgün haberlerde dağ evinde gemi yapan birisini duymuştum... -Bunu denize nasıl indireceksin? sorusuna -Onu düşünmedim... cevabını vermişti...

Büyük projelere imza atanlar her zaman Türkler oluyor nedense....

Ancak işin bir de diğer tarafı var... Malumunuz HALLEDERİZ KADİR akımı başlamıştı bir zaman... Aslına bakılırsa bu akım Kadir'le değil genel Türk mantığında olan birşey...

Neyse mevzuyu fazla dağıtmadan arabası olup benzinini kaçak yollardan bile temin etse cebinde köprüden geçecek kadar parası olmayanlar için çok ucuz düzeneklerimiz mevcut  ;)

2008 yılında üniversitede hocamız şöyle demişti : "-1 Türk'ün düşündüğünü 40 Japon düşünemez. 1 Japon'un yaptığını 40 Türk yapamaz..."

Türk İnsanına saygım sonsuz ;)

Ha bu arada unutmadan : Bakmadan geçme ;)

1 yorum:

  1. türk insani dedinmi durup baya bir duşunmek lazım.resımler baktım fakat hayret etmedim.geçenlerde tv de kamaraya yakalnmış bir insancık,camiye gitmiş insanlarla beraber namaza duruyor onlar seçdeye gitilermi ayakkabıları topluyor;yazık dedim,çok yazık kendilerini ne hale getirdiler,bu kadar arsızlık yazık.acaba bu gibiler vs.ölümü hiçmi akıllarına getırmiyolar.ne olucak bu gibilerin hali,bunları böyle gördükce adımı unutuyom.nasıl hesap verecekler

    YanıtlaSil